КОЛ ЦЕНТЪР "НЮТЕК"
Кол Център система “ НЮТЕК “ е собствена разработка на фирма НЮТЕК БТ в резултат на натрупан дългогодишен опит на спрециалистите на фирмата в областта на VoIP технологиите и телефонията.
Кол център “ НЮТЕК “ е гъвкава телефонна платформа предназначена да разпределя и управлява входящи и изходящи телефонни разговори,обслужване от оператор/и, реализиране на телефонни справочни услуги с достъп до бази данни. Системата е Уеб базирана и не изисква инсталация на допълнителен софтуер по работните места на операторите.
Основни характеристики
- Поддържа входящи и изходящи телефонни разговори
- Интеграция с БД, CRM и ERP
- Гласова поща, система от гласови менюта
- Запис на разговорите
- SMS и e-mail известяване
- Високо ниво на поддръжка и персонализиране
- Изцяло базирана на VoIP технология
- Поддръжка на отдалечени работни места през Интернет
Приложения на продукта
- Известяване на клиенти чрез изходящи обаждания
- Интервюта по телефона
- Телемаркетинг
- Факс разпращане, факс при поискване
- Автоматизация на бизнес процеси
- Справки по телефона
- Аудио конференции
- Гласова и видео поща
Технически средства за свързаност
- Телефонна свързаност по ISDN PRI/BRI цифрови и аналогови линии.
- Свързаност към Мобилни и алтернативни оператори.
- Директна свързаност по IP към комуникационните оператори с поддръжка на VoIP
- Реализация на свързаност през Интернет чрез изграждане на IPSec/VPN тунел
- НЮТЕК Кол център е система даваща възможност на клиента да избира свързаност в зависимост от нуждите.
- Поддържка на различен тип хардуерни и софтуерни телефони
Кратко описание
Кол център система “НЮТЕК” се състои от софтуерни модули, които се активират в зависимост от конкретните нужди и изисквания на клиента.
Всички услуги се програмират чрез уеб базиран интерфейс, поддържат се следните услуги :
“Гласово меню” включва :
- Поздрав
- Изброяване на услугите (“За … натиснете 1, за …. натиснете 2”)
- Разпознаване на потребителска команда
- Преход към избраната услуга
- Повторение при невалидна команда
“ Връзка с оператор” включва :
- Групи оператори
- Обхождане на операторите: линейно, равномерно, …
- Таймери: изчакване за отговор, следващ опит
- Музика при изчакване
- Периодично пускане на гласово съобщение или услуга (“За да оставите съобщение, натиснете 1”)
- Алтернативна услуга
“ Запис на въпрос “ включва :
- Профили за запис – къде да се съхраняват записите, формат на името на записа, време за съхранение
- Край на запис: тишина, потребителска команда, максимална продължителност
- Подаване на сигнал към телефоните за чакащо съобщение
“ Маршрутизатор на повиквания “ критерии за избор на направление :
- А-номер
- Б-номер
- Ден от седмицата
- Дата
- Час
“ Работно време “ позволява задаване работното време на Кол центъра
“ IVR скриптове “ – този модул предоставя механизъм чрез който клиентът може да програмира усъвършенствани телефонни услуги, които включват връзка с БД, изговаряне на дати, числа, дължими суми и др.
“ Провеждане на анкети “ – този модул дава възможност Кол центърът да се използва за провеждане на социологически и маркетингови услуги. Изградени са интерфейси за връзка със специализирани софтуери за обработка на данните.
“ Операторска конзола “ – модулът дава възможност за :
- Избор на проект, преглед на обажданията към проекта
- Изходящи повиквания ръчно или автоматично от БД на проекта
- Списък с активните и чакащите разговори
- Работен екран, в който се зарежда шаблона на проекта
Предимства
- Гъвкава софтуерна платформа ориентирана към конкретните нужди на клиента
- Гъвкав интерфейс за реализация на различни клиентски приложения
- Поддръжка на собствена БД или връзка с БД на клиента
- Освободена от лицензионни ограничения
НЮТЕК-БТ като партньор на 3CX и Unify предлага решения, които удовлетворяват изискванията на клиента съобразно конкретно изискваната функционалност.