НЮТЕК-БТ

Home Кол център решения

    Повече инфо

    КОЛ ЦЕНТЪР "НЮТЕК"

    Кол Център система “ НЮТЕК “ е собствена разработка на фирма НЮТЕК БТ в резултат на натрупан дългогодишен опит на спрециалистите на фирмата в областта на VoIP технологиите и телефонията.

    Кол център “ НЮТЕК “ е гъвкава телефонна платформа предназначена да разпределя и управлява входящи и изходящи телефонни разговори,обслужване от оператор/и, реализиране на телефонни справочни услуги с достъп до бази данни. Системата е Уеб базирана и не изисква инсталация на допълнителен софтуер по работните места на операторите.

    Основни характеристики

    • Поддържа входящи и изходящи телефонни разговори
    • Интеграция с БД, CRM и ERP
    • Гласова поща, система от гласови менюта
    • Запис на разговорите
    • SMS и e-mail известяване
    • Високо ниво на поддръжка и персонализиране
    • Изцяло базирана на VoIP технология
    • Поддръжка на отдалечени работни места през Интернет

    Приложения на продукта

    • Известяване на клиенти чрез изходящи обаждания
    • Интервюта по телефона
    • Телемаркетинг
    • Факс разпращане, факс при поискване
    • Автоматизация на бизнес процеси
    • Справки по телефона
    • Аудио конференции
    • Гласова и видео поща

    Технически средства за свързаност

    • Телефонна свързаност по ISDN PRI/BRI цифрови и аналогови линии.
    • Свързаност към Мобилни и алтернативни оператори.
    • Директна свързаност по IP към комуникационните оператори с поддръжка на VoIP
    • Реализация на свързаност през Интернет чрез изграждане на IPSec/VPN тунел
    • НЮТЕК Кол център е система даваща възможност на клиента да избира свързаност в зависимост от нуждите.
    • Поддържка на различен тип хардуерни и софтуерни телефони

    Кратко описание

    Кол център система “НЮТЕК” се състои от софтуерни модули, които се активират в зависимост от конкретните нужди и изисквания на клиента.

    Всички услуги се програмират чрез уеб базиран интерфейс, поддържат се следните услуги :

    Гласово меню включва :

    • Поздрав
    • Изброяване на услугите (“За … натиснете 1, за …. натиснете 2”)‏
    • Разпознаване на потребителска команда
    • Преход към избраната услуга
    • Повторение при невалидна команда

    Връзка с оператор включва :

    • Групи оператори
    • Обхождане на операторите: линейно, равномерно, …
    • Таймери: изчакване за отговор, следващ опит
    • Музика при изчакване
    • Периодично пускане на гласово съобщение или услуга (“За да оставите съобщение, натиснете 1”)‏
    • Алтернативна услуга

    Запис на въпрос включва :

    • Профили за запис – къде да се съхраняват записите, формат на името на записа, време за съхранение
    • Край на запис: тишина, потребителска команда, максимална продължителност
    • Подаване на сигнал към телефоните за чакащо съобщение

    Маршрутизатор на повиквания критерии за избор на направление :

    • А-номер
    • Б-номер
    • Ден от седмицата
    • Дата
    • Час

    Работно време позволява задаване работното време на Кол центъра

    IVR скриптове – този модул предоставя механизъм чрез който клиентът може да програмира усъвършенствани телефонни услуги, които включват връзка с БД, изговаряне на дати, числа, дължими суми и др.

    Провеждане на анкети – този модул дава възможност Кол центърът да се използва за провеждане на социологически и маркетингови услуги. Изградени са интерфейси за връзка със специализирани софтуери за обработка на данните.

    Операторска конзола – модулът дава възможност за :

    • Избор на проект, преглед на обажданията към проекта
    • Изходящи повиквания ръчно или автоматично от БД на проекта
    • Списък с активните и чакащите разговори
    • Работен екран, в който се зарежда шаблона на проекта

    Предимства

    • Гъвкава софтуерна платформа ориентирана към конкретните нужди на клиента
    • Гъвкав интерфейс за реализация на различни клиентски приложения
    • Поддръжка на собствена БД или връзка с БД на клиента
    • Освободена от лицензионни ограничения

    НЮТЕК-БТ като партньор на  3CX и Unify предлага решения, които удовлетворяват изискванията на клиента съобразно конкретно изискваната функционалност.