НЮТЕК-БТ

Home Гаранционна и следгаранционна поддръжка

    Повече инфо

    Гаранционна и следгаранционна поддръжка

    Всички системи и устройства продавани от фирмата се придружават от гаранция и съответна гаранционна поддръжка. Гаранционната поддръжка се извършва съгласно изискванията на производителите и стандартите, които трябва да се поддържат. Поддръжката може да се извършва : дистанционно или чрез посещение на сервизен специалист на място, което зависи от закупения сервизен пакет или конкретните гаранционни услвия.

    Сервиз и срокове

    Сервизните специалисти на фирмата извършват всички сервизно ремонтни дейности съгласно стандартите на производителите, като се влагат оригинални резервни части и консумативи. Сроковете за ремонт са съгласно предварително обявените или тези които са специфицирани във фирмените сервизни пакети за поддръжка. Продължителността и условията на гаранцията са указани в гаранционните карти или договорите за доставка и изпълнение.

    Условия

    Условията и сроковете са съобразени съгласно изскванията на Европейската и българската нормативна база. Следгаранционната поддръжка на системите или оборудването се извършва съгласно предварително договорни условия.

    Гаранционна и следгаранционна поддръжка

    Фирма НЮТЕК БТ предлага на своите клиенти гаранционна и следгаранционна поддръжка на разпространяваните продукти и системи. Условията на гаранционна поддръжка са описани в гаранционните карти на продуктите и системите. При необходимост е възможна сервизна поддръжка и в рамките на гаранцията.

    Видове поддръжка

    Предлагат се три вида следгаранционна поддръжка :

    N
    Условие по поддръжката
    Базова
    Стандартна
    Разширена
    1.
    Работно време
     
     
     
     
    - понеделник-петък 09:00-18:00, без официалните празници
    X
    X
    -
     
    - 24x7
    -
    -
    X
    2.
    Време за реакция при подаден сигнал за проблем.
    следващ
    работен ден
    до 4 часа
    до 2 часа
    3.
    Дистанционна поддръжка и диагностика.
    -
    X
    X
    4.
    Брой посещения на място за месец, съгласно договора.
    до 1
    до 3
    неограничен
    5.
    Цена за всеки започнат час при посещение на място извън договора. (без ДДС)
    80 лв.
    40 лв.
    -
    6.
    В случай на авария:
     
     
     
     
    - предоставяне на оборотно устройство от същия модел или сходно по параметри и функционалност.1
    до 96 часа
    до 12 часа
    до 6 часа
     
    - срок за ремонт на дефектирал възел или устройство.
    15 работни дни
    15 работни дни
    15 работни дни
    7.
    Транспортни разходи за гаранционен ремонт.
    клиент
    клиент +
    Нютек-БТ
    Нютек-БТ
    8.
    Удължаване на срока на хардуерната гаранция.2
    -
    2-5 години
    2-5 години
    9.
    Реализиране на допълнителна функционалност по софтуера.3
    заплащане по договаряне
    безплатно,
    в рамките на
    първоначалня проект
    безплатно
    10.
    Поддръжка по електронната поща.
    X
    X
    X
    11.
    Поддръжка по телефона.
    -
    X
    X

    За повече информация

    За повече информация Вашите запитвания изпращайте на адрес:

    office@newtech-bt.bg